מעצבת פנים בצפון

מרגישים מיושנים ורוצים לעצב את הבית? גרים בצפון ומרגישים שאין למי לפנות? אין צורך להתייאש. זה הזמן לבקש את שירותיה של מעצבת פנים בצפון שתבצע עבורכם את העבודה. תוך זמן קצר חלומותיכם יתגשמו, וזאת בלי להשקיע סכומי עתק ומאמץ! אני, ענבר מנגד, מזמינה אתכם להצטרף אליי למסע של הגשמת חלומות עיצוב במרחב הפרטי שלכם, במקצועיות ואדיבות.

מעצבת פנים בצפון – הופכת חלומות למציאות

קיימות אינסוף אפשרויות לשדרוג הבית. כשמדובר בעיצוב, השמיים הם הגבול! מעצבת פנים בצפון הארץ תוכל להתאים את אופי הבית שלכם לאווירה הרגועה והטבעית שבאזור הצפון. כחלק מתפקידה, תוכל לסייע לכם באופנים הבאים:

  • שינוי צבע – חדרים בצבעים נכונים שתואמים לעיצוב הבית יוכלו לתרום לתחושות החיוביות בזמן השהייה בחדר.
  • סידור הרהיטים – לא תאמינו עד כמה פעולה בסיסית כמו סידור מחדש של הרהיטים והפריטים בחדרים יוכל לשדרג לכם את הבית.
  • תאורה – גופי תאורה שונים המפיקים אורות שונים ויוצרים אווירה שונה בכל חדר בית.
  • וילונות – יוצרים חמימות ואינטימיות ומהווים תופסת מקסימה לבית. צבעם, בשילוב עם העיצוב וצבע החדר, ישדרג את האווירה בחדר.
  • ועוד.

צפו בפרויקטים של ענבר מנגד מעצבת פנים ⇐

מעצבת פנים מומלצת בחיפה ובתל אביב - ענבר מנגד עיצוב פנים
ענבר מנגד מעצבת פנים

עיצוב פנים בצפון הארץ

זה הזמן להגשים את החלומות שלכם!

נעים מאוד, שמי ענבר מנגד ובאמתחתי ניסיון רב בתחום העיצוב, שמהווה חלק מחיי זה שנים רבות. יהיה לי לכבוד לממש כל רעיון שעולה על דעתכם ולהפוך את החלומות שלכם למציאות, בסביבה הפרטית שלכם. את תהליך התכנון אני מתחילה רק לאחר שהכרתי את הלקוחות והבנתי את צרכיהם, תוך מתן יחס אישי ורציני ללא פשרות ובכל המובנים. הנני מעצבת בתים לאנשים שחיים בהם, והשקפת עולם זו היא שמלווה אותי לאורך כל הפרויקטים שלי. במקצועיות ואדיבות, אשמח ללוות אתכם מרגע התכנון ועד לקבלת המפתח לבית החלומות שלכם.

כתבות נוספות

פרויקטים עיצוב פנים בצפון

המלצות על מעצבת פנים בצפון ענבר מנגד

דילוג לתוכן