מעצבת פנים בקריות

הקריות הן אזור נרחב בצפון הארץ, קרוב מאוד לחיפה. הן בנויות סמוך זו לזו, אך לכל אחת מהן אופי שוני והתושבים המתגוררים בכל אחת מהן בעלי סגנון ודרישות שונות מעיצוב הבתים שלהם. מציאת מעצבת פנים מומלצת בקריות יכולה להיות מעיקה, שכן חשוב מאוד למצוא אשת מקצוע שמכירה את הקריות ומבינה את הצרכים של כל קריה ותושביה.

עיצוב בפנים

עבודתה של מעצבת פנים בקריות

לא משנה באיזו קריה אתם גרים, אם מתחשק לכם לרענן את המראה של הבית שלכם, חשוב שתהיו בטוחים שתפנו למעצבת פנים בקריות המתמצאת בסביבה ושתדע בדיוק כיצד להתאים לכם את העיצוב המושלם עבורכם. לעבודת העיצוב מס' שלבים עיקריים:

  • למידה ראשונית – בשלב זה על המעצבת ללמוד אתכם; ציפיותיכם מסביבת המגורים שלכם, טעמכם האישי וכמובן על התקציב העומד לרשותכם. עליה למצוא את נקודת האיזון שבין הרצונות שלכם לבית האפשרות הכלכלית שלכם לממש אותם.
  • מתכננים ביחד – במידה ומדובר בחדר או בית חדשים לחלוטין; תכנון הנחת קווי חשמל ומים. אם מדובר בבית קיים, תכנון הריסה ובנייה במידת הצורך, ריהוט וצבע מתאימים ועוד. המעצבת תציג בפניכם מס' תכניות עיצוב אפשריות מהן תוכלו לבחור את זו המתאימה לכם ביותר.
  • ליווי מקצועי לכל אורך התהליך – גם לאחר שהתכניות נבנו, תמשיך המעצבת ללוות את התהליך בשלבי השיפוץ והבנייה, ואף תוכל לייעץ בנושאים כגון בחירת חומרי גלם, תאורה, צבע ועוד.

צפו בפרויקטים של ענבר מנגד מעצבת פנים ⇐

ענבר מנגד – מעצבת באהבה

כל מעצב פנים חייב להכיר מקרוב את הסביבה בה הוא מעצב; את האקלים, סוג התושבים, אזור בארץ, ועוד. אני, ענבר מנגד, בעלת ניסיון עתיר שנים בעיצוב פנים בקריות – מודעת לצורכי התושבים בכל קריה וקריה ומזמינה אתכם לאפשר לי להעניק לכם את הבית המושלם שתמיד רציתם, גם בקריות!

כתבות נוספות

דילוג לתוכן