מעצבת פנים בתל אביב

תפקידה של מעצבת פנים הינו מרכזי ובסיסי בתהליך בנייה או שיפוץ של בית או דירה, במיוחד תכנון ועיצוב פנים הבית על החללים השונים שהוא מכיל. לכן מעצבת פנים בתל אביב שהינה מנוסה ומקצועית כמו ענבר מנגד, תדאג קודם כל להכיר את הלקוח ולהבין באופן מעמיק את צרכיו, העדפותיו ואורח חייו, שיתורגמו לכדי תוכנית עיצוב שלמה המבטיחה קבלת מרחב מחייה נעים ונוח עם חזות מרשימה וייחודית.

פרויקט פנטהאוז GL עם חללים מרווחים ונקיים - ענבר מנגד עיצוב פנים

להכיר, להבין ולתרגם

עבודתה של מעצבת פנים במרכז מורכבת מתהליך מקצועי מוקפד בעל מספר שלבים. התהליך מתחיל בפגישה אישית עם בעלי הנכס שבמהלכה המעצבת תקשיב, תכוון ותבין את החלומות, הרצונות, הצרכים וההעדפות שלהם. בתור התחלה בעלי הבית יתארו את אופי, מספר וגיל האנשים שעומדים לגור בבית, את אורח חייהם וצרכיהם השונים. כמו כן, בעזרת הכוונה של המעצבת בעלי הבית ישטחו בפניה את איך שהם מדמיינים את ביתם המושלם ואילו צרכים הוא נדרש לשרת.

לאחר שהקשיבה לכל דברי לקוחותיה, המעצבת תתחיל ליצור הקשרים בין הרצונות והצרכים השונים, למשל איך בית מפואר ויוקרתי יסתדר עם ילדים קטנים, או איך רצון לבית בסגנון מודרני נקי ופשוט הולך עם רצון ליצירת מרחב מחייה ביתי וחמים. כל זאת, ביחד עם הגדרות תקציב ובחינת הבית עצמו, יהוו בסיס לתכנון.

בחינת בית והגדרות תקציב

לצד הקשבה לצרכי הלקוח, מעצבת פנים גם תדאג לבחון לעומק את הבית עצמו, גודלו, תוכניות אדריכליות, תכנון הנדסי, כיצד פרוסות התשתיות שלו, מאפייני מפתחיו, המרפסות או הגינה שלו, הסביבה שעוטפת אותו ועוד. כמו כן היא תברר אילו היתרי בניה יש לבית מבחינת רשות המקומית, ועד הבית וכדומה. נתונים אלו יוצבו מול דרישות הלקוח ויובן אם ניתן לקיימן באופן מלא או חלקי, ובאיזה אופן. בנוסף המעצבת תבין מהי מסגרת התקציב של הלקוח עבור פרויקט העיצוב. במידה ומדובר בתקציב מוגבל המעצבת תדאג יחד עם בעלי הבית לתעדף צרכים ורצונות שונים.
*קשור – מעצבת פנים מומלצת בתל אביב

בניית תוכנית עבודה

עם כל הנתונים שנאספו, מעצבת הפנים תפעל לפיתוח תוכנית ראשונית שתוצג ותוסבר ללקוח ובמידת הצורך יבוצעו בה שינויים מבוקשים. כעת המעצבת תוכל לגבש תוכנית עיצוב ועבודה סופית על כל פרטיה, הכוללת בין היתר שרטוטים מפורטים של חללי הבית, פירוט עבודות נדרשות, חומרים נדרשים, הארכת לוחות זמני עבודה וכדומה.

הוצאת התוכנית לפעול

עם תוכנית עיצוב ועבודה סופית, המעצבת תעבור ליישומה בפועל בעזרת אנשי מקצוע שונים כמו אדריכל, קבלן, צבעים, נגרים, חשמלאים, אינסטלטורים וכן הלאה. במהלך העבודות המעצבת תפקח אחריהם ותוודא שהם מבצעים את מלאכתם על הצד הטוב ביוצר ובצמוד לדרישות תוכנית העיצוב, עד לקבלת תוצאה סופית שלמה לשביעות רצונם של בעלי הנכס.

שירותי מעצבת פנים בתל אביב ואזור המרכז

להזמנת שירותי מעצבת פנים במרכז ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם משרדה של ענבר מנגד שבנחלת יצחק בתל אביב בטלפון 054-8018838 ו- 04-8102087 או במייל office@inbar-m.co.il.

פרויקטים מעצבת פנים בתל אביב

תמונות עיצוב פנים לפני ואחרי

כתבות נוספות

דילוג לתוכן