מעצב פנים בחיפה

מטרתו של עיצוב הפנים הוא יצירת רענון ושינוי לחלל הבית החל משדרוג הריהוט, תאורה, חלונות, וכל אלמנט נוסף שמוסיף לשדרוג נראות הבית. לשם השגת המטרה נוכל לפנות אל מעצב פנים בחיפה והקריות, תל אביב, ובכל מקום בו אנו גרים – מעצבי פנים ישמחו לתת את שירותם בכל מקום בו יזדקקו להם.

* קשור – מעצבת פנים מומלצת בחיפה

יצירתיות ואמינות של מעצב פנים בחיפה

תחום עיצוב הפנים אינו מסתכם רק בשרטוטים, תכנונים ובחירת ריהוט לבית שלנו. מדובר בתהליך ארוך הדורש מבעל המקצוע חדות עין, מהירות תגובה ויצירתיות במציאת פתרונות. בחיפושנו אחר מעצב פנים בחיפה חובה עלינו לוודא כי המעצב שנבחר יהיה בקיא בעבודתו, ובעל התכונות הבאות:

עיצוב פנים בחיפה

  • מתן פתרונות יצירתיים – לכל חלל, ובהתאם לדרישות הלקוח ושאיפה לפונקציונליות מקסימלית.
  • בעל עין חדה – כל אחד חולם על בית שיעתיק נשימתם של כל אורחיו, כזה שיוכל לחוש גאווה מעצם היותו דייר בו. מצד שני, הבית חייב להיות גם נוח ואינטימי – מעצב הפנים חייב למצוא את האיזון הנכון בין נוחות לבין נראות.
  • ידע נרחב – בכל הקשור לתחום חומרי הגלם. מעצב פנים מקצועי ידאג להשאר מעודכן בכל החידושים והשדרוגים בעולם העיצוב.

צפו בפרויקטים של ענבר מנגד מעצבת פנים ⇐

לא מתפשרים על העיצוב!

לכל אדם סטנדרטים ורעיונות משלו לגבי אופי החיים שהוא בוחר לנהל, וכיוצא מזאת גם לגבי הבית בו יגור. אני, ענבר מנגד, בעלת משרד פרטי משנת 2010, מתמחה בעיצוב בתים פרטיים, דירות מגורים ויוקרה, חנויות ועוד. כל חיי נשמתי וחייתי את תחום העיצוב. בשבילי, העיצוב הוא הדרך בה אני 'מעצבת חליפת יוקרה' לכל לקוח, בהתאם לפרויקט הייחודי לו. אני מאמינה בליווי אישי עוד מהשלבים המוקדמים בהם נוצרים רעיונות וחלומות, ועד לבחירת האבזור והריהוט המושלם לחלל שנבחר. צרו קשר ⇐

כתבות נוספות

דילוג לתוכן