מעצב פנים בתל אביב

מעצב פנים בתל אביב שמכיר את העיר

אם אתם זקוקים לשירותי מעצבת פנים מומלצת בתל אביב כדאי שתחפשו אחר איש מקצוע המכיר היטב את העיר על סוגי המבנים והדירות שיש בה. את השירות מציעים לכם במשרד עיצוב הפנים של ענבר מנגד, המעניק מענה מקצועי ושלם לכל סוג של דירה בתל אביב ובאזור המרכז.

מענה לכל סוג של בית ודירה

מי שמכיר את אזור המרכז ובפרט את תל אביב יודע שמדובר בערב רב של נכסים ישנים וחדשים, כאשר לכל בית יש צרכי עיצוב ייחודים משלו. לכן מעצבת פנים במרכז נדרשת לספק מענה מקצועי המותאם במדויק לנתוני וצרכי כל סוג של דירה, למשל:

  • דירות ישנות- בתל אביב הקיימת כבר יותר ממאה שנה יש הרבה מאוד מבנים ודירות ישנות. בעיצוב בתים אלו יש קודם כל להתייחס למצב הנכס ולסדר כל בעיה במבנה ובתשתיות שלו. לא אחת דירות ישנות תוכננו באופן שכבר אינו מתאים לימינו, למשל עם מטבח קטן וסגור, חלונות קטנים ומסדרונות ארוכים, ובמקרים אלו יש צורך בתכנון מחודש של החלל והתאמתו לאורח חיים עכשווי ולצרכים מיוחדים של דייריו.
  • מבנים לשימור- בתל אביב וביפו יש גם לא מעט מבנים לשימור, הנדרשים בעבודות עיצוב דומות לאלו של דירה ישנה רגילה, לצד שמירה על עקרונות השימור של המבנה.
  • דירות חדשות- באזור המרכז כל הזמן בונים קבלנים בניינים חדשים שעבורם יש צורך במעצב פנים שילווה את הפרויקט וידאג עוד בשלבי התכנון של הדירה לבצע התאמות מבחינת חלוקת חלל, בחירת ריצוף, תכנון מטבח, בחירת חיפויי קירות לחדר רחצה וכדומה.
  • דירות קטנות- במרכז ובתל אביב גרים הרבה מאוד צעירים ורווקים המסתפקים במגורים בדירות קטנות וזולות לרכישה או השכרה. בעיצוב דירות אלו מושם דגש על פתרונות יצירתיים רב תכליתיים שמנצלים באופן אופטימאלי מרחב נתון.
  • דירות גדולות- במרכז יש גם לא מעט דירות גדולות הנדרשות בעיצוב מתאים, פרקטי ואסטטי, עם העדפה למרחבים פתוחים וגדולים ועם חלוקה נכונה של החלל באופן שיוצר הפרדה ברורה בין מרחב פרטי לציבורי.
  • דירות יוקרה- תל אביב ואזור המרכז מושך גם אוכלוסייה אמידה הגרה במגדלי דירות או בדירות גדולות שונות. אנשים אלו מבקשים בדרך כל עיצוב יוקרתי של דירות בדגש על רמה גבוהה ביותר של איכות חומר וגימור, ורצון ליצירת מרחב נוח ועכשווי עם אמירה ייחודית ומרשימה.
  • בתי קרקע ווילות- באזור המרכז ניתן גם למצוא בתים צמדי קרקע , בתים פרטיים ווילות, עבורם יש צורך בעיצוב ייחודי המתייחס גם למרחב החיצוני של הגינה ומקשר אותו עם המרחב הפנימי.
  • דירות גג ופנטהאוזים- בעיר יש ביקוש רב לדירות גג ופנטהאוזים אשר בעיצובם מושם דגש מיוחד על ניצול המרחב החיצוני ועיצוב בית שמדגיש את קו האופק הייחודי של העיר.
דירת פנטהואז

לשירותי מעצב פנים בתל אביב  ובמרכז

להזמנת שירותי מעצב פנים במרכז ובתל אביב שמכיר היטב את סוגי הנכסים באזור, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי, צרו קשר עם משרד עיצוב פנים בתל אביב של ענבר מנגד שבנחלת יצחק בטלפון 054-8018838  ו- 04-8102087 או במייל office@inbar-m.co.il.

כתבות נוספות

דילוג לתוכן