עיצוב משרדים במרכז

עיצוב משרדים בתל אביב ובמרכז שעושה את כל ההבדל

בתקופה בה הכל מעוצב וממותג יש חשיבות רבה לעיצוב משרדים בתל אביב באופן נכון ומקצועי. במשרדה של ענבר מנגד מציעים שירות מותאם באופן מלא לצרכי המיתוג והעיצוב של העסק, לצד מימוש צרכים פונקציונאליים. כל זאת במטרה ליצור סביבת עבודה מזמינה המשקפת את ערכי העסק, ושנוח ונעים לבקר ולעבוד בה.

*קראו גם – מעצבת פנים מומלצת בתל אביב

עיצוב משרדים מרכז הארץ

לפניכם מספר דגשים בנושא עיצוב משרדים במרכז ובתל אביב שכדאי להכיר:

  • בעיצוב משרד במרכז צריך קודם לגבש קונספט שיוביל את כל תהליך העיצוב ויקבע את מאפייני החלל, צורתו, סגנונו, צבעיו והאמירה שלו.
  • משרד יש לעצב באופן המותאם לצרכי המיתוג של העסק ושמעביר את מסריו, בין אם מדובר במסר של חדשנות וקדימה, איכות מוקפדת, יוקרה והצלחה וכן הלאה. למען מטרה זו יש לעצב את המרחב באופן ייחודי ובלתי שנכח, היוצר קשר ברור בין מאפייני המרחב לבין המותג שעומד מאחוריו. המסר יועבר דרך בחירת סוג החומרים, צבעי המשרד, התאורה במקום וכדומה.
  • בעת עיצוב פנים משרד במרכז יש להתחשב בנתוני החלל עצמו, גודלו, צורתו, גובהו, מיקום חלונות ודלתות, מספר וגודל החללים שיש בו, מיקום נקודות של תשתיות כמו חשמל ותקשורת ועוד.
  • מלבד ההיבט האסטטי עיצוב משרד בתל אביב נדרש גם לתמוך בסביבת העבודה ולהפכה לכמה שיותר נוחה, נעימה ויעילה. התמיכה מושגת על ידי הבנת צורת וסגנון העבודה והניהול של המשרד.
  • בעת עיצוב פנים משרדים במרכז יש להתחשב גם במבקרים שונים במקום שיכולים להיות לקוחות, שותפים עסקיים, ספקים וכדומה. עבורם יש לעצב מרחב שמעביר את מסרי העסק וגם נוח ומזמין להמתנה או לפגישה. 
  • מבחינה פונקציונאלית עיצוב פנים משרד בתל אביב נדרש להתחשב ביחסים בין אלמנטים שונים במרחב. למשל יש למקם נכון שולחנות עבודה ביחס אחד לשני וביחס לנקודות חשמל, מקורות אור וגופי תאורה, תוך כדי שמירה על מרחב מרווח שמספק פרטיות ומעבר נוח.
  • עיצוב פנים משרדים בתל אביב נדרש גם להתחשב בסביבה בה המשרד ממוקם. כך למשל, יש הבדל בין עיצוב משרד השוכן במגדל משרדים חדיש, ברחוב מרכזי בעיר, משרד במבנה ישן לשימור, משרד בתוך קניון, משרד בקומת קרקע או קומה רביעית וכיוצא בזאת.
  • גורם נוסף שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב פנים משרד במרכז הוא כל הקשור לעמידה בדרישות תקן, כמו תקנים העוסקים באקוסטיקה, תקני אש, פתחי חירום, תקני בנייה וכדומה.
  • כדי לזכות במשרד עם עיצוב יוקרתי יש להתמקד בנושאי איכות של חומרים, מוצרים ואלמנטים ובאיכות רמות ביצוע וגימור. זאת לצד השקעה בעיצוב ייחודי מעורר השתאות ועניין.
  • במקרים רבים עיצוב משרד נדרש ברמה גבוהה של גמישות ודינמיות, עם יכולת לשנות מאפיינים שונים של החלל, למשל תאורה מלאה של חדר לצד אפשרות להאפילו לגמרי, בחירה בקירות זכוכית הנעים על גבי מסילות, ריהוט קל לניוד, חיבור המשרד למערכת שליטה חכמה ועוד.

לעיצוב משרד בתל אביב ובמרכז

ל-משרד עיצוב פנים בתל אביב ובמרכז צרו קשר עם משרדה של ענבר מנגד שבנחלת יצחק בתל אביב בטלפון 054-8018838  ו- 04-8102087 או במייל office@inbar-m.co.il.

כתבות נוספות

דילוג לתוכן