מה זה אומר עיצוב כפרי ומודרני?

עיצוב פנים בסגנון כפרי מודרני יכול להישמע לכם כמו עיצוב די ספציפי שלא תמיד יתאים, אך למעשה מדובר על אחד העיצובים הכי נפוצים שיש כיום. עיצוב כפרי הוא עיצוב שמושתת על צבעים חמים, עיצוב בעץ, בקרמיקה ובכל מיני חומרים שמכירים את הכפר. האווירה יוצרת חמימות נעימה באווירה בעיקר עם שילוב של תאורה חמה. עיצוב מודרני לעומת זאת יהיה יותר חדשני, קווי העיצוב יהיו כלליים יותר וכן הלאה. העיצובים הללו נחשבים למנוגדים מאוד ולמעשה כל אחד מהם יכול להתאים לאווירה אחרת אך גם ההתאמה הזו צריכה להיעשות בקפידה רבה. יש כל מיני פרמטרים שונים בתוך העיצוב שצריך לשים אליהם לב.

צפו בפרויקטים של ענבר מנגד מעצבת פנים ⇐

עיצוב פנים כפרי ומודרני

האם יש סגנון כפרי מודרני?

עיצוב פנים מודרני חם הוא אחד העיצובים המבוקשים ביותר מכיוון שהישראלים אוהבים צבעים חמים. אמנם יש צבעים לבנים וקרים כיום ברוב הסלונים בארץ אך עיצוב חם לחדר השינה, למקלחת, למטבח וגם לסלון יכולים להשרות אווירה ביתית ונעימה יותר ופחות משרדית. לכן עיצוב מודרני חם הפך להיות אחד הדברים הכי לוהטים שיש וניתן גם לשלם אותו יחד עם עיצוב כפרי. עיצוב כפרי כזכור לכם נחשב לעיצוב חם יותר ובשילוב עם קווי העיצוב המודרניים החמים, ניתן לקבל עיצוב מיוחד במינו. כמובן שלא יהיה פשוט ליצור עיצוב כזה ולדייק בו תוך כדי התאמה לכלל הפריטים והאלמנטים במקום, אך זה אפשרי.

מהו סגנון מודרני קלאסי?

עיצוב פנים מודרני קלאסי הוא אחד העיצובים הפחות נפוצים אם כי אפשר לראות נגיעות שלו גם בעיצובים מודרניים. עיצוב קלאסי נחשב לעיצוב פשוט יחסית, כזה שלא מתיימר להיות יוקרתי מצד אחד ומצד שני אינו חם ואינו חותר לחמימות משפחתית. עיצוב קלאסי נועד כדי ליצור הרמוניה מיוחדת במקום, כאשר יש רהיטים או פריטי עיצוב שמותאמים בדיוק רב לסגנון זה כמו למשל כיסאות, בסיסי מיטה, שידות, ויטרינות, בחללים עצמם זה המטבח הכפרי, ואם מסתכלים על הריצוף או החיפויים ניתן להשתמש בפרקט אלון מולבן או פרקט עץ גושני. הסגנון המודרני הקלאסי הוא שילוב עדין בין שני הסגנונות הללו כאשר אפשר לתת את הטון על אחד מהם באופן ספציפי אם זה מה שמתבקש. חשוב לזכור כי לעיצוב פנים לא חייב להיות סגנון אחד דומיננטי

הרמוניה מושלמת בכל עיצוב!

לא משנה באיזה עיצוב תבחרו, אם תבחרו במעצב פנים מנוסה ומוכשר הוא יספק לכם את ההרמוניה. ההרמוניה היא בסופו של דבר החשוב ביותר, היא זו שיוצרת אנרגיות טובות בבית ונותנת לכם את איכות החיים שאתם רוצים. זה מסביר מדוע אתם צריכים לפנות לענבר מנגד עוד היום בטלפון  054-8018838 ולבחור בה לעיצוב הבא שלכם!

כתבות נוספות

דילוג לתוכן