מתי אפשר להתחיל לעצב את הדירה?

 

עיצוב פנים דירת קבלן היא משימה מרגשת ומאתגרת. אתם סוף סוף יכולים להתחיל לעצב את דירת החלומות שלכם, חדשה מקבלן, ולתת לה את ה"טאץ'" האישי שלכם. בניגוד לסברה הרווחת כי מעצב הפנים ייכנס לפעולה רק לאחר שהדירה תהיה מוכנה, ההיפך הוא הנכון- מומלץ מאוד להכניס את המעצב "לעניינים" כבר בשלב התכנון, והעובדה שמדובר בדירת קבלן לא מונע את המעורבות שלכם ברמה העיצובית. קיימים היבטים ואלמנטים אותם ניתן לאמץ ולהתקין בשלב מוקדם יותר כמו חיפויים או אלמנטים עיצוביים שמוטמעים בדירה.

מתי להתחיל לעצב ולתכנן את הדירה

כמה זמן לוקח לעצב דירה מקבלן?

אם אתם עומדים לקראת עיצוב דירת קבלן כדי שתתאמו את כניסתו לתפקיד בשלב הנכון, תדעו שככל שתעצבו אותה בשלב מוקדם יותר כך העיצוב יהיה "נכון" יותר, ולקבלן יהיה קל ונוח יותר לאמץ וליישם את תוכנית העיצוב. אם תחליטו לעצב את הדירה רק כאשר אתם נכנסים אליה העיצוב יכול "להתפספס" ואתם "תאחרו את הרכבת", כלומר לא תוכלו לבצע או לשנות חלק מהתוכנית העיצובית בגלל שכבר הקבלן סיים את העבודה. כמובן שעלות העיצוב ומשך זמן העבודה של המעצב הינם פונקציה של רצון הדיירים, היקף העיצוב, העבודה והתעריפים של המעצב  אך צריך לזכור שמעצב טוב יודע ויכול לעבוד במקביל לתהליך הבנייה ואין צורך לעצור את הבניה או לעכב את זמן הכניסה לדירה בגלל עבודת המעצב.

צפו בפרויקטים של ענבר מנגד מעצבת פנים ⇐

מדוע קל יותר לעצב דירה מקבלן?

עיצוב דירה מקבלן נחשבת לקלה יותר בעיקר בגלל שיש פחות אילוצים כפי שיש בדירה קיימת: אין עוד רהיטים בבית, הדיירים עומדים לקראת קנייה של רהיטים חדשים, הדיירים "בשלים" לשינויים בבית חדש בניגוד לבית ישן הגורם לדיירים לקבעון ועוד…

בין אם מדובר על דירה מקבלן או דירה קיימת, משרד או אחוזה. ענבר מנגד היא המעצבת עבורכם, היא תדע לחבר את הרצונות שלכם לתקציב מוגדר בצורה מקצועית ביותר. זה הזמן שלכם להתקשר 054-8018838 ולקבל את השרות הטוב ביותר.

כתבות נוספות

דילוג לתוכן