תוכניות של בתים פרטיים

תכנון ועיצוב בית פרטי אופטימלי

במשרדה של מעצבת פנים ענבר מנגד מתמחים בתכנון ועיצוב בית פרטי, תוך התייחסות מלאה להיבט הפונקציונאלי והעיצובי. היבטים אלו מתממשים מתוך סינרגיה מלאה בין המעצבת לבין לקוחותיה, עם תרגום ומימוש מרבי של הצרכים, הרצונות ושאיפות שלהם. כל זאת מוביל לתכנון בית פרטי באופן שמשרת קודם כל את נוחות בעליו. בנוסף, תוכנית לבית פרטי מבוססת על חשיבה מעמיקה ומתן דגש משמעותי להנדסת האנוש, דבר המוביל לקבלת תוכניות לבית שלמות ונטולות פשרות.

צפו בפרויקטים של ענבר מנגד מעצבת פנים ⇐

תוכנית של בית המספקת מענה אופטימאלי

יש להבין כי ההצלחה נשענת קודם כל על תוכניות לבניית בית פרטי ועיצובו בהתבסס על הכרות עם בעלי הבית והבנת חלומותיהם וצרכיהם. היכרות זו תתבטא בתוכניות לבתים פרטיים שמאגדות בתוכן שלושה אלמנטים מרכזיים של פונקציונאליות, אווירה וייחוד. מבחינה פונקציונאלית, תוכנית בניה לבית פרטי תתאים לצורכי ואורח חיי הדיירים כך שיתקבל מרחב שהוא לא רק מרשים ויפה אלא גם יעיל ונוח. התכנון ניכר בכל היבטי וחדרי הבית, החל ממספר החדרים, לגודלם וצורתם ועד לתכנון חדרי רחצה ומטבח.

כמו כן, תכניות עיצוב פנים בתים פרטיים נדרשות לבטא את האווירה המסוימת שבעליו מחפשים, המעניקה למרחב תחושה אישית ונעימה. האווירה נוצרת בין היתר על ידי בחירה נכונה של סגנון עיצוב, סקאלת צבעים וכדומה.כאמור, אנו פועלים גם ליצירת תוכנית לבית פרטי ייחודית ומרשימה, העונה לרצונות ושאיפות הלקוח והופכת את ביתו למרחב מעורר השתאות והשראה.

עיצוב בתים פרטיים

הרמוניה בין תכנון אדריכלי לעיצוב פנים

גורם מהותי נוסף בתוכניות של בתים פרטיים שהופך אותן לשלמות, הינה הרמוניה מלאה בין תוכנית בנייה לבית פרטי אדריכלית לבין תכנון עיצוב הפנים. בתכנון של בית נכון יש צורך להתייחס לכל היבטיו על פרטיהם הקטנים והגדולים, מכיוון שכל פרט משפיע על אלמנטים אחרים במרחב ויכול להכתיב את אופן ההתנהלות בבית. כך למשל, יש הבדל בין עיצוב סלון המשמש בעיקר לאירוח לבין סלון שמשמש בייחוד לצפייה בסרטים. כמו כן, הרגלי אכילה ובישול ישפיעו על גודל, צורת ותשתיות המטבח. מי שמעדיף בית מואר ואוורירי יידרש לתכנן מראש מרחב עם הרבה מפתחים וחלונות גדולים, ולמי שחשובה רמה גבוהה של בידוד יתכנן בית עם בידוד תרמי משובח.

מלבד זאת ישנם עוד אלמנטים רבים מאוד. כך למשל, מיקום המיטה בחדר השינה וגודל המיטה המבוקש או גודל חדר הארונות יכול להשפיע על כל גישת התכנון של חדר השינה, וכך גם יכולה להשפיע בחירת מיקום של קמין בסלון, בחירה בין מקלחת לאמבטיה או מקלחת בחדר הרחצה, ועוד. בנוסף, גם סגנון העיצוב המבוקש משפיע באופן ישיר על תכנון הבית. למשל בתכנון בית מודרני יושם דגש על חללים גדולים ופתוחים עם קו ישר ונקי בעוד שבבית כפרי יושם דגש על חללים יותר אינטימיים ואישיים, וכדומה.

לתכנון בית פרטי

לתכנון בית פרטי ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם משרד מעצבת הפנים מומלצת בתל אביב ענבר מנגד בטלפונים 054-8018838 ו- 04-8102087 או במייל office@inbar-m.co.il.

כתבות נוספות

דילוג לתוכן