עיצוב דירות יוקרה: המדריך השלם

מאחורי צמד המילים "דירות יוקרה" טמון עולם שלם הכולל חומרי גלם, חזון עיצובי ובעיקר מלאכת מחשבת. סטודיו ענבר עם הצצה אל מאחורי הקלעים של ענף עיצוב הפנים האקסקלוסיבי לתחום המגורים

בשנים האחרונות אנו עדים למגמה דרמטית המציגה עלייה בדרישה לעיצוב דירות יוקרה.
מדובר כמובן בצורך סובייקטיבי המשתנה מאדם לאדם, אך כזה ששומר על מאפיין אחד ברור – הרצון להפוך את חלל המגורים למרחב מזמין ומושקע אשר כיף לשהות בו.
תוסיפו לכך את אפקט הנראות ויצירת שפה ויזואלית המותאמת לחזון של הדיירים המתגוררים בו, והרי לכם צורך שהופך במובן מסוים לסטנדרט החדש. 

יתרה מזאת, כאשר מדובר במרחב המגורים האישי שלנו קיימת חשיבות עליונה להקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.
הכוונה היא לעולם שלם הטומן בחובו ידע מקצועי, טאץ' עיצובי ומחשבה מעמיקה, שתכליתה ליצור מרחב ברמת גימור מושלמת ובאיכות שאין שנייה לה.

פרויקט עיצוב פנים דירת פנטהאוז KO ⇐

ובכל זאת, עם כל הרצון הטוב, הרוב המכריע של האנשים אינם בקיאים מספיק בתחום העיצובי, ועל כן ראוי כי יסתמכו על גורם מקצועי בדמותו של מעצב פנים המשמש כאוטוריטה בתחומו, וכזה שמתפקידו לעמוד על הפרמטרים הדרושים לעיצוב דירות יוקרה, לרבות חומרי גלם, ריהוט ומוצרים נוספים שיש בידם בכדי לשדרג כל דירה ולהקנות לה מראה אקסקלוסיבי אליו לא ניתן יהיה להישאר אדישים.

ראוי לציין כי קיימת חשיבות עליונה במסגרת העבודה מול מעצבי הפנים על שירות אשר יעשה בשקיפות מלאה תוך עמידה בלוחות זמנים מדויקים, לצד שיתוף הדיירים באופן מלא לכל אורך תהליך העיצוב, ובצורה בה ירגישו כי הם מהווים חלק אינטגרלי ממנו.
וילה בשכונת דניה היוקרתית ⇐

סטודיו ענבר בניהולה של ענבר מנגד צבר לאורך השנים ניסיון בלתי מבוטל בעיצוב דירות יוקרה ברחבי הארץ, תוך מתן דגש עליון על מקצועיות ללא פשרות, בחירה קפדנית של חומרי הגלם המשובחים ביותר והכל תוך התאמה מלאה לתקציב הלקוחות. נשמח לעמוד לשירותכם על מנת להפוך את החלום העיצובי שלכם למציאות ואת חלל המגורים שלכם לכדי דירת יוקרה שתוכלו להתגאות בה.
קראו גם: עיצוב דירת גן ⇐

אז אם חיפשתם בגוגל, עיצוב דירות יוקרה, הגעתם למקום הנכון! צרו קשר

כתבות נוספות

דילוג לתוכן