מעצבת פנים מומלצת בתל אביב

מעצבת פנים מומלצת במרכז

קניתם במרכז בית חדש ורוצים לעצבו? או אולי אתם מבקשים להעניק לביתכם הישן שבתל אביב שיפוץ יסודי? אם כן, כדאי שתתחילו לחפש אחר מעצב פנים מומלצת במרכז שתספק מענה מקצועי המותאם בדיוק לצרכים והחלומות שלכם. מבין מגוון משרדי עיצוב בפנים בתל אביב ובמרכז בולט משרדה של ענבר מנגד, שמאחוריה תיק עבודות מרשים ושורה ארוכה של לקוחות פרטיים ועסקיים שימליצו עליה בחום.

להפוך חלום למציאות

עבור רבים מאיתנו, עיצוב בית הינו חלום המלווה שנים רבות, הולך וגדל עם כל בית מעוצב בו אנו מבקרים ועם כל תמונה של בית מדהים שרואים במגזין או ברשת האינטרנט. בעזרתה של ענבר מנגד, מעצבת פנים מומלצת במרכז, תוכלו להפוך את החלום למציאות. כישוריה המקצועיים והאישיים של ענבר מאפשרים להבין את הצרכים והרצונות של כל אחד, ולתרגמם לכדי תוכנית עיצוב מעשית. התרגום מסתמך על חשיבה ותכנון מעמיק, הבנה מקצועית בהנדסת אנוש והיכרות עם חומרים, שיטות ומגמות עיצוב עכשוויות.

גלריית פרויקטים

מעצבת מקצועית שמבינה את המרחב

לענבר מנגד יש את כל הכישורים הנדרשים לעיצוב דירות, בתים, משרדים ובתי עסק במרכז. בהכשרתה ענבר הינה בוגרת מגמת האדריכלות בתיכון ויצ"ו חיפה ובוגרת מסלול עיצוב פנים בלימודי חוץ באקדמיה של ויצ"ו. מאז סיום לימודיה ועד היום, משרדה של ענבר היה אחראי על שלל פרויקטי עיצוב של בתים ומשרדים ומאחוריו שורה ארוכה של לקוחות מרוצים וממליצים. ההמלצות נובעות בין היתר מתהליך עיצוב יסודי הנשען על הכרת הלקוח והבנת צרכיו, ותרגומם לכדי תוכנית אופטימאלית בהיבט הפרקטי והאסטטי כאחד.

מעצבת מומלצת בתל אביב

כל עבודת עיצוב שמשרדה של ענבר מנגד לוקח על עצמו, בן בבניה חדשה או שיפוץ כללי, מבוצע באופן מושלם וחסר פשרות עם תוכניות שמספקות מענה אופטימאלי לבעלי הנכס, הן בהיבט הפרקטי והן בהיבט האסטטי. עבודות העיצוב מתבססות בראש ובראשונה על הכרות אישית עם בעלי הנכס והבנת הצרכים, הרצונות, החלומות, השאיפות ומסגרת תקציב שלהם. נתונים אלו משולבים ביחד עם נתוני הנכס עצמו, גודלו, צורתו, הסביבה שעוטפת אותו ואפשרויות בניה עבורו וכדומה. על סמך נתונים אלו ענבר מנגד יוצרת סינרגיה שלמה, עם יכולת לתרגם רצונות וצרכים לכדי תוכנית עיצוב ממשית ששואפת לספק מרחב ייחודי, כמה שיותר נוח למחייה.

ניסיון בעיצוב מרחבים שונים

משרדה של ענבר מנגד מעניק שירותי עיצוב פנים מקצועיים ללקוחות פרטיים ועסקיים עבור קשת רחבה של צרכים. בין היתר המשרד מספק ללקוחות פרטיים שירותי עיצוב פנים של דירות  ישנות וחדשות, גדולות וקטנות, עיצוב דירות יוקרה ועיצוב בתים פרטיים ווילות עם קומה אחת או שתיים. כמו כן, עבור לקוחות עסקיים המשרד מתמחה בייחוד בכל הקשור בעיצוב פנים של משרדים, בכל קנה מידה, רמת פאר, שיטת עבודה ובכל תחום עיסוק.

הזמנת שירותי מעצבת פנים מומלצת במרכז

להזמנת שירותי מעצבת פנים מומלצת במרכז ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם משרדה של ענבר מנגד שבנחלת יצחק בתל אביב בטלפון 054-8018838 ו- 04-8102087 או במייל office@inbar-m.co.il.

כתבות נוספות

דילוג לתוכן