עיצוב פנים מרכז הארץ

עיצוב פנים היה ונותר אחד מהתחומים המרתקים ביותר עלי אדמות, המצליח לשלב בין אלמנטים פונקציונאליים ופרקטיים עם עולם הנפש והרוח.
עצם היכולת לקחת מרחב קיים ולהפיח בו חיים מחדש באמצעות ראיית הנולד, היא ללא ספק זכות אדירה שניתנה לעוסקים בעולמות הללו, המאפשרת להם לשפר את איכות חייהם של רבים.
כך גם אני משתדלת לעשות בחלקת האלוהים הקטנה שלי, סטודיו בוטיק לעיצוב פנים במרכז הארץ, צפון הארץ ובאזורים נוספים השואף להעניק לכל לקוח את הערך המוסף עבורו, בדרך להגשמת חלומות עיצוביים.
אני מזמינה אתכם להצטרף אליי למסע מרתק אשר לוקח בחשבון את כל המשתנים הקיימים במרחב, ומצליח לאגד אותם לכדי תבנית אחת שלמה, תוך מתן מענה לצרכים המעשיים בשטח.
עיצוב פנים מרכז הארץ – המדריך המלא ששווה לקרוא.

צפו בפרויקט בית DA ⇐

עיצוב פנים מרכז הארץ – היכרות מעמיקה בדרך לפרויקט מוצלח

זה אולי נשמע טריוויאלי לחלק מאיתנו, אבל יש כל כך הרבה דברים שאפשר ללמוד על עצמנו מפגישה פנים מול פנים או אפילו שיחה טלפונית.
זוהי הסיבה שאני בוחרת לפני כל פרויקט שאני לוקחת על עצמי, לקיים מפגש היכרות מעמיק שמסייע לי לסגור את כל הפינות ולצאת לדרך בנפש חפצה.
אני משתדלת לבחון את הלקוח שנמצא מולי ולהבין מהן ההעדפות העיצוביות שלו, מהם הצרכים האמיתיים הנדרשים עבורו וכיצד ניתן לממש אותם על הצד הטוב ביותר, תוך שמירה על מסגרת תקציב והימנעות מכניסה להרפתקאות כלכליות.

המפגש כולל בחינה של היקף העבודה ואופי הפרויקט המבוקש.
כך למשל אני יכולה לקבל תשובות לשאלות כגון: האם מדובר בעיצוב קצר מועד הנוגע לחדר אחד או שניים, או שמא מדובר בשבירת קירות ותכנון מחדש של המרחב כולו.

באמצעות ההערכה הראשונית, ניתן לקבל תמונת מצב ברורה יותר לקראת הפרויקט ולהיערך אליו באמצעות אסטרטגיית עבודה מסודרת, לרבות בחירת חומרי גלם מתאימים, ליווי מלא בבחירת המודלים וכמובן הגדרת לוחות זמנים עבור כל אחד מהשלבים.

עד היום צבר הסטודיו שבבעלותי ניסיון עשיר בתכנון וליווי עיצובי מן המסד עד הטפחות, הכולל עיצוב פנים עבור וילות, פנטהאוזים, דירות יוקרה וכן דירות בגדלים והיקפים שונים.
השירות שאנו מעניקים ניתן בסטנדרטים הגבוהים ביותר, החל מליווי מלא עד הכניסה לבית, לרבות בחירת אקססוריז וריהוט מתאימים, הצגת הדמיות ועוד.

צפו בפרויקט בית BR ⇐

אם גם אתם מעוניינים לקחת את החלל שברשותכם ולהפוך אותו למרהיב ביופיו, אני כאן על מנת להגשים עבורכם את החלום.
שלכם, ענבר מנגד.

צרו איתי קשר לקבלת מידע נוסף בטלפון 054-8018838.

כתבות נוספות

דילוג לתוכן